Tuesday, August 4, 2009

bila si lensa di depan mereka

Lepas hampir setahun pemergian kamera aku yang pertama.... kini aku kembali lagi dengan kamera yg baru tapi lebih murah dari sebelumnya... yer la da serik aritu semagat beli kamera baru aku abiskan duit RM600 untuk sebijik kamera yang akhirnya rosak selepas 5 bulan akibat kegairahan yg terlampau terhadap kamera baru. cit..

punca kerosakan.... memaksa kamera yang bukan waterproof berhikmat dekat air terjun

kesan.... LCD terbakar. kalau baiki pon
harganya same dngan kamera aku yang skarang mungkin jugak lebih mahal.

harini ada sesi bergambar untuk klas. semperna merasmikan kamera baru, aku bawak skali kamera aku tu ke klas *mmg tiap ari pun bawak* tak sangka ramai yang sanggup jadi model si lensa murah ini. so ape lagi... lihatlah sebahagian gelagat kiteorg bila di kaca lensa *5 dr 251 keping pic yg diambil*


pening mr. photographer tu tengok gelagat kite org..
tak reti nak duduk diam


inilah perangai sebenar budak kelas aku.
tomei kan kiteorang


barisan rakan yg sangat-sangat sempoi.
mana ade kamera disitu ada diorang




bella, ieqa, hazs, noi
tak berhenti-henti bergambar walau da lewat pergi meeting


kalau tengok balik picture2 tu... rasa-rasanya dew berapa keping je la pic aku. tapi x pe. asalkan aku puas dan ini je la sumber kenangan aku masa depan nak tunjuk anak cucu cicit. mana la tahu salah sorang dari diorang jadi terkenal ade la bukti yang aku kenal dia walaupun dia dah sombong dan tak kenal aku.



# setiap keping gambar tu ada valuenya yang tersendiri...

No comments:

Followers