Tuesday, December 21, 2010

entry untuk teman online

[ pic by amarinimo]


aku rindu seseorang.. rindu pada seorang teman online..
dia je yg ak boleh buat perangai gila.. ak rasa macam da lama sangat ak tak membebel luah kan perasaan kat orang.. coz teman aku sorang ni da hilang.. bukan kne kidnap ke ape..

just lepas dia baik balik gan gf dia.. gf dia mintak dia delete akaun fb dia.. eh... sorry.. bukan sebab aku.. just gf dia jelous dia msg dengan other gurls.. so ak pun kena la respect keputusan diorang.. and akhirnya ak kehilangan seorang teman online yang paling rapat..

kebelakangan ni ak makin rindu dia.. ak tak tau ak nak kongsi cerita2 ni dengan siapa.. ak ni da la jenis x suka kongsi cerita dengan org yg ak jumpa tiap2 hari.. coz aku tak suka cerita aku jadi gosip liar yang membuang masa...

No comments:

Followers