Monday, January 7, 2013

Melangkah ke tahun 2013



setiap kali menyambut 1 januari.. masing-masing sibuk memikirkan azam baru untuk tahun baru.. termasuk aku. Azam tahun-tahun dulu pun masih belum tercapai, ini berangan buat azam baru.. azam aku tahun ini agak berlainansedikit berbanding tahun-tahun sebelum ini.. dari kecil sampai kebesar azam aku nak kurus je.. sampai skang pon tak kurus2 jugak. memandang kan aku mula yakin dengan diri sendiri sekarang ni.. aku buat keputusan untuk membuat azam baru.

sebelum ini aku sebulan sekali pon belom tentu call mak ayah aku kat kampong. teringat kata-kata perli mak beberapa tahun lepas sewaktu aku baru habis belajar "Yer la awak tu bila dah jauh bukan nye nak ingat orang kat kampong" jadi azam aku tahun ni.. aku cuba sekerap mungkin untuk call mak bertanya kabar sementa ra mereka masih sihat dan masih ada bersama aku. ye itu azam aku!!!

masuk tahun baru ini.. tinggal beberapa bulan je lagi aku nak meningkat ke 25 tahun. ish tua dah aku.. tapi masih tak punya apa-apa terutama aset tetap.. so tahun ni aku cuba untuk dapat kat salah satu dari pada list ini...
1. lesen kereta
2. kereta
3. bisnes sendiri
4. my heartbeat

harap aku dapat capai azam aku tahun ini..
AMIN!!!..



*sometime kita kne jadi orang baru untuk dapat hidup yang kita impi-impikan.

No comments:

Followers