Saturday, January 8, 2011

silent love

[pic by: Meoyaime]
kau nampak garang.. kau nampak sombong..
itu hanya tuk pandangan mereka-mereka yang tidak mengenali kamu..
untuk aku..
aku suka kau tengok aku dengan wajah pelik..
aku suka kau jadi orang pertama tegur aku..
aku suka kau perli dan tegur perubahan aku.. mean kau tengok aku.
aku suka bila kau becerita tentang minat kamu..
aku suka senyum sinis kamu..
aku suka kamu ajuk2 kan kata-kata aku.. aku marah... aku malu.. tapi hati aku tersenyum girang..

hari berganti hari.. kini smuanya berubah..
say morning pon da takda..
da x de orang nak gelak ow pelik2 tengok perubahan aku.. aku rindu..
kini kau lebih buat aku sunyi dan terluka sendiri..
tak pa.. mungkin kepalanya serabut..
tak pa.. mungkin dia sibuk..
kata-kata manis untuk memujuk hati..

No comments:

Followers