Thursday, March 17, 2011

aku kene halau???




bila maharaja bertitah
si panglima akur patuh mengikut arahan
si tentera yang hina hanya akur tunduk tanpa berkata apa
segala titahnya perlu dilaksanakan..

bilakah semua ini akan berakhir?????

**************************************************************************************


this morning.. aku digemparkan dengan arahan untuk berpindah pejabat. tanpa sebarang short notis or any meno aku perlu pindah dr opis itu time tu jugak...
tak macam WTF kan!!!!

kalau korang ade kat tempat aku. pe yang korang rasa. actually ni kali ke2 aku diperlakukan macam ni. kali pertama.. ak emo sorang2.. nangis kat dlm toilet... aku rasa tindakan ni rude sangat macam menghalau aku. like.. pack ur bag now dan pergi kau dari sini..


than kejadian tu ulang lagi. pagi ni sampai office aku diberi tau kne pindah office. aku da x diperlukan lagi di pejabat tingkan 9 tu. kini aku kne duduk jaga kedai dekat pekan ni... ak x de la kesah nak kne dok mne pon.. ak redha.. tp skurangnye TOLONG LA!! tolong la kasi notis dulu... x pon sms la aku malam semalam kasi tau aku kne tuka office. tak de la aku rasa terhalau. aku pon manusia ade perasaan.

**sory aku serang ko kat bilik and marah2 sebab penukaran ni. aku paham ko hanye jalankan tugas ko. aku ok. cuma aku tak tau aku nak marah kat sapa lagi. aku tekanan sangat. sorry sangat2 coz aku nangis tadi... gedik sangat aku rasa. aku tau tindakan aku ni memburuk kan ag nama ko.

weh.. sorryyy.. aku tak sangka buat ko nangis skali tadi. aku tau ko pon ade tekanan ko sendiri. aku tau ko bukan org yg senang nangis. ko pon cakap kat aku yang ko da 3 tahun x menitiskan air mate.... sorry yer. tp aku perlu kasi tau u have change a lot.

but sirius.. aku x suke dok kedai ni. da la desktop de 1 je.. cam ne mau kongsi pakai dgn 3 orang.. no wander la budak2 ni tdo kat dalam kedai ni.. bosan tak tau buat ape.. klu aku pon aku akan buat bende yang sama.

BTW.. thanx to amirul and fendy.. sayang korang.. korang buat aku relax rini.. cz korang aku x de la emo 1 ari... thanx ye amirul blanje aku makan nasi RM2 kat stadium.. first time makan sana.. hahaha

guys.. doakan aku dapat kerje lain.. aku da tak tahan da kje sini... T___T

No comments:

Followers