Monday, March 28, 2011

sesat ke Kellie's Castle





hari ni hari isnin paling best.. since aku start kerja.. aku tak pernah pergi holiday gan kawan2 beside shopping mall... actually im not kind of gurl yg suka shopping.. tapi mmber kat epoh ni.. klu mau jumpe je.. erm.. bila tnya mau lepak mne?? mesti jasco je destinasi kiteorang..

so hari ni.. someting yang tak di sangka happend. En.bos suruh aku and miss hazel pergi usya2 booth yg campany bukak kat teminal makanan negara [TEMAN] but sampai sana booth x de orang smua dak marketing curi tulang.. haha




than terasa cam awal lagi.. last2 trus kiteorang sesat ke istana x siap ni...
ok..ok ade pengakuan yang nak di buat... ni sebenarnya kali pertama aku sampai kellie castle sepanjang umo ak 23 tahun ni.. hikhikhikk... memalukan bukan.. ;P

kiri: syima kanan: hazel




best dapat lepak gan diorang sebenarnye... coz diorang ni gila lensa.. so sporting.. ni first time keluar dengan diorang.. diorang ni sebenarnya budak praktikel tempat aku kerja.. comel kan.. :D


syima and aku

aku de sekeping dua je pic outting kali ni.. cz ak la tukang snap nye.. hehehe. tu pasal la pic budak dua org ni yang banyak tertampal di blog post kali ni.. hehehe..

than lepas penat snap2 smua baru la kiteorang balik offis balik.. haha.. nakal x kiteorang.. hahaha.. :P




No comments:

Followers