Tuesday, July 19, 2011

hair tattoo


aku suka sangat mengidam bende merapu... mengidam pelik je bunyinye tu...
tapi itu je mampu menggambarkan keinginan aku dan betapa taksop nya aku dengan benda ni...

korang penah tak dengar hair tattoo??


ni la hair tattoo.. cool kan... rasa cam teringin nk buat pulak.. tapi kompem tak lepas punya... pn. ibu macam la kasi sangat buat2 benda macam ni.. haha..

hair tattoo ni slalunye geng2 jahat or nakal suke la... mmg sesuai tuk gaya mereka... tp klu muke yg comel2 buat pon ok gak ape.. mesti howt abis kan.. contoh cam mamat dalam vid ni... smart abis... "mom sy nk buat hair tattoo boleh???" ( dengan mata bersinar2..)



so pe pendapat korang?? :D

1 comment:

EYFAalias said...

skrg ni musim org buat rmbt mcm ni. ehhee

Followers