Thursday, August 19, 2010

Surat Seorang Ibu

video ni sangat sedih. kesian mak dia tak sempat sampai hajat tuk bergamba bersama anak-anaknye. so terharu.

aku tersentuh tengok video ni. teringat time aku belajar. paling malas nak call rumah. sampai mak perli-perli pon aku boleh buat bodoh je. tak tau la mak kecik hati ke time tu. mom im so sorry. hazs tak penah tak menghargai pengorbanan mak. i love u always mom.

kadang-kadang aku terasa aku menderhakai kedua orang ibu bapa aku. tapi that time betol aku ade masalah sikit. aku bukan jenis yang suka mengadu kalau ade masalah ke ape. aku akan sedaya upaya settle kan sendiri. aku cuba bagi clue supaya mak faham. tapi aku tak rasa dia memahaminya. bila aku cerita aku jumpe counselor mak tak penah ambik peduli. bila mintak izin, counselor aku nak ajak aku jumpe psychologist.. mak macam marah. buat ape nak jumpe diorang tu!!.. :(( haha.. korang mesti ingat aku gile kan.. hahaa..

akhirnya aku berhenti jumpe counselor cz aku rasa takde kesan pun. and kesian pulak tgk miss. tu bingung dengan masalah aku yang aku sendiri kurang pasti. eh..eh.. pasal pulak melalut kesini pulak kan.. haha..

by the way aku nangis tonton video ni. terharu dengan pengorbanan seorang ibu. macam selalu aku dengar. seorang ibu boleh jaga 10 orang anaknya. tapi anak-anaknya belom tentu mampu menjaga seorang ibu. ermm betoi ke ayat nye macam ni?? :P

to all yang ade mak lagi dan untuk peringatan aku sendiri hargailah mereka sebaik mungkin.. selagi mereka masih hidup. bz mana pun kita, adekan lah masa untuk call and spend time dengan mereka. i love u mom ^_^(hugg)




No comments:

Followers