Thursday, July 15, 2010

jom skodeng!!!

hari ni macam biasa.. idup aku semakin lama semakin bosan.. poket makin berhabuk duit tak masuk-masuk. mlm semalam tdo jam 6am. wah aku rasa semakin lama mengangur semakin lewat aku tidor.. sesuai betol la member2 laman sosial aku pangil aku hantu ow vamp. haha.. haik bangga pulak orang panggil dia hantu kn.. pelik..pelik.. tapi nama tu wujud cz bersebab. cz aku suka edit muka aku serupa hantu.. hurmm.. cam na la rupenye kan.. hehehe..

bukan pasal ni aku nk cerita sebenarnye... aku nak cerita misi skodeng aku siang td yang ending nye mengecewakan aku.. eh.. bukan orang skodeng slalunye malam2 ker?? hekhekhek...
ok..ok..okeh... back to the story... tengahri tadi panas sangat.. tengah dok best hadap leptop. ayah call mak. kate klu nak tgk musang mai rumah satu lagi. rumah tu just selang 2 rumah je dari rumah ini.


tengah layan perasaan atas atap..

uuuuu.... chakk~~~ :D

comel kan musang ni.. ayah kate ni yang jantan.. tengah tunggu line clear tuk turun situ cari air. tp aku punya la tggu berjam-jam.. hehe actually sejam jer... menyorok dalam rumah tggu dia turun dari situ.. tak jugak turun.. tu yang kecewa sangat.. misi tak selesai..

musang ni la yang aku dengar bermain-main atas atap 2 hari lepas.. scary je bunyinye... hehehe... eh..eh.. rumah aku bukan area kg ek.. tp taman perumahan.. so aku pelik gak la pasal de musang leh sesat sampai sini...

p/s notes for kanak2 yang bermain malam tu.. korang hati-hati la.. kang ade yang kene terkam.. nampak kat sini kecik jer.. sebenarnye besar tu..

No comments:

Followers