Saturday, July 17, 2010

repekkan nasihat

aku kurang sihat 2 3 hari ni... dah dua hari tak tido dengan teratur.. tangan menggeletar. sakit kepala. mata merah.

nessa: weh ko baik tdo kang sakit masuk hospital susah.. ak da la fobia hospital'..
aku: ala x pe la.. ko just dok kat gate hospital.. ambik gambar.. than.. mms kat aku sebagai bukti ko datang melawat.

faizal: membe ak dulu pon cam ni gak susah tidor.. tidur tak terurus.. last trus kne insomnia.. tp dia tak mo telan pil tdo takut pulak ketagih.
aku: hah yer ke.. tak mo la smpai kne telan pil. hish.. kene betui kan time table tido aku balik la ni.

wan: weh ko ok tak ni.. aku nampak ko macam penat je ni.. cam lemah jer.
aku: eh macam mne boleh ko nampak aku.. aku ok jer.. cume tangan menggigil sikit je ni.
wan: aku tau. thats way la aku tanye ko tadi.
aku: ko tak nampak.
wan: kalau aku tak nampak. buat ape aku tanye
aku: siut je ko.. ko agak-agak aku tengah buat ape.. (sambil mengorek2 lubang hidung)
wan: siut je mu. aku pakai ilmu aku betoi2 kang.. aku rase je la wei. bayang tu datang la.. hurmm

siut je wan ni.. nak pakai ilmu agak2 r.. gan mmbe pon nak nampak bayang jugak ke..
gile scary..
btw.. thanx to member-member aku yang prihatin n menasihat kan aku tuk tdo.. sayang korang lebih sikit la.. yer yer.. aku tdo ni..

jam6am. dr smlm tak tdo.. de la kemajuan kan... hahaha

No comments:

Followers